مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-03سياسي

پایه گذاری دکترین مهدویت در گفتمان فرهنگی دولت


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه دکترین مهدویت در گفتمان فرهنگی دولت سیزدهم پایه گذاری شده است، گفت: به زودی رویدادهای فرهنگی مرتبط با دکترین مهدویت در کشور شکل خواهد گرفت.

- رضا ثقتی در همایش ادبی موعود ، از سری برنامه های دومین جشنواره منجی در استان گیلان که در مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) فومن برگزار شد، با اشاره به پیشگامی شهرستان فومن در رویدادهای انقلاب و دفاع مقدس، اظهار کرد: شهرستان فومن همانند سایر شهرستان های گیلان مفاخر بزرگی را در خود جای داده و شاهد سبقه فرهنگی و هنری این شهرستان نیز هستیم.

وی برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در شهرستان های گیلان را در راستای سیاست تمرکززدایی از فعالیت های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دانست و افزود: گیلان فقط رشت نیست و نباید تمام بودجه های فرهنگی در رشت هزینه شود و نباید تمام رویدادهای استانی و ملی را در مرکز گیلان برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، تمرکززدایی را محور گفتمان فرهنگی دولت دانست و بیان کرد: امسال رویدادها و جشن های بزرگ حوزه مهدویت را در کلیه شهرستان های گیلان برگزار خواهیم کرد.

ثقتی، با بیان اینکه همایش ادبی موعود در تراز ملی برگزار شده است، گفت: شورای فرهنگ عمومی هر استان بالاترین مرجع سیاستگذاری و تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه گذاری دکترین مهدویت در گفتمان فرهنگی دولت

پایه گذاری دکترین مهدویت در گفتمان فرهنگی دولت